Selamat bertambah umur yer Cik Lya !


Saya tak nak hadiah mahal-mahal, 
Saya tak nak hadiah yang besar-besar, 
Saya tak nak hadiah yang cantik-cantik...
Cukup sekadar ucapan tanda mengingati...

so, Happy Birthday to me...

Alhamdulillah, genap 23 tahun melihat dunia...
merasai kehidupan...
melalui hari-hari buruk dan baik...
tersenyum, ketawa dan  menangis...
Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah..

kalau berkesempatan, aku masih nak melihat dunia...
masih nak belajar mengenal erti kehidupan...
masih nak memperbetulkan yang tak betul pada diri..
masih tercari-cari dan
masih mencuba untuk menggapai yang di inginkan di dalam hidup...
Insya'allah, dengan izin dari-Nya...

tak banyak yang lya harapkan, cuma semoga diri ini lebih tabah
untuk menghadapi apa saja yang bakal mendatang..
kalau sebelum ni asek jadik 'supergurl' jer kan..
after this, nak jadi lebih kuat dari 'supergurl'.. 
macam, double supergurl ker.. hehe
Insya'allah...

Selamat bertambah umur yer Cik Lya !



Thanks for reading!