Salam Maulidur Rasul...


Monink guys ! Helo readers ! :)
Anak dara !!! bgn awal tak hrnie???
Anak teruna !! still membuta ker??
Guys !! wake up laaaa...
Hrnie special day okeyh...
Hari Keputeraan Nabi Muhammad S.A.W...
pssst !! moden tue moden lah jugak kan...
tp hari-hari yg t'amat penting mcm nie...
kte tak sepatot nye abaikan ryte? apatah lg kalaw yg lgsg tak igt tue.. adehhh..
takkan lah, hnye alert tntg Maulidur Rasul mse zaman-zaman skolah dlu kan...
tue pun lucky, sbb ade sambutan nye kat skolah tiap-tiap tahun kan...
kalaw tak lgsg tak amik tahu...
so sad, if kte sebagai seorg Islam, tp cetek pengetahuan tntg sume nie...
kalaw boley sambut new year every year...
igt anniversary couple... besday date pakwe... takkan tak boley igt Hari Maulidur Rasul?
yaaa, i know.. takde manusia yg perfect...
sume org jahil...  byk kekurangan dlm bab-bab ilmu agama...
me too... aku tak malu nk mengaku yg aku nie jahil...
byk bnde yg aku tak tahu bab-bab hukum hakam...
tp, sekurg-kurg nya.. alert lh bnde-bnde cmnih k...
simple kan? :)
waaahhhh! t'bebel lak kan... sory guys !
pape pun, aku p'caya...
korg takde lah t'golong dlm kategori insan yg aku mention nie kan..kan..kan..??
gud-gud ! :)

so, buat sume especially my bloggie reader's...
aku nk ucapkan...


Salam Maulidur Rasul 1433 Hijrah buat saudara-saudara sesama Islam ku...
sempena hari mulia nie...
jum lah kte sama-sama memperbanyakkan selawat dan salam ke atas Baginda,
Nabi Muhammad S.A.W...
semoga kita sama-sama memperolehi keberkatannya...
semoga kita memperolehi syafaat-nya di akhirat kelak...
Insya'allah...
Amin... Amin Ya Rabbal A'lamin...



Thanks for reading!

2 comments:

aznim ninim said...

salam maulidur rasul ;)))

Cik Clara said...

@aznim ninim : thanks dear.. salam maulidur rasul too :)