Ble Anak Dara kongsi cte kawen dgn abah nye... huhuhu





Hey Guys ! Hola readers ! :)
Happi Weekend korg !
Hrnie... memandangkan my mama kne keje whole day...
t'pkse lah si anak dara mama nie menghabiskan mse dgn ayahanda t'cinta...

## aktiviti pertama : online...online & online !!
hehe... 2x5 jer abah dgn anak...
ma.... abah chattg dgn kwn pompuan kat pesbuk ! heeee~

## aktiviti kedua : temankan abah g kenduri..
part  nie best ! hehehe...
dh nama pun g mkn kenduri...
so, mse otw pergi & balek knduri tue,
otomatik lah borak nye pn alkesah kawen jer kan... ngeh3~
for the first time in my life sembang sal kawen dgn abah... adeeehhhh ! malu cheq~
mood gatal**  hahahahaha !!
abah : td ajak tak mau p, cmna ley ubah pikiran pulak ni?

aku : saja laa.. kakak nak temankan abah...

abah : kita kna la p kenduri cmni kakak, tunjuk muka kat org sama...
nnt kena lak time kta takdak org nak mai bru taw !
esk-esk turn kenduri kakak kawen pulak...

aku : emm.. ya la.. nie p la nie abah...
abah, skrg nie trend kot eh, slalu buat skali jer satu majlis dua-dua blah pihak?
 slalu gak tgk kan org wat cmtue lanie !

abah : ya la... jimat sikit mcm tue...
 pakat ja dgn pihak lelaki...
tp, kalaw kawen org dekat ja la slalu mcm tue...
emm, untung... mcm kakak la nnt ! insya'allah... 

# teeeeettttt! malu cheq~ #

aku : emm.. tp dak jugak abah...
mcm
*ehem-ehem*...
abg dia nk kawen march nie, tp wat sblh pihak ja...
wat kat kelantan jer bah..

abah : oooo, bgos la tue...
senang cmtue... jimat pn jimat...
slalu org buat knduri nie bukan apa, mcm syarat laaa...
nak war-war kan yg ampa tue dah menikah...
jemput adik-bradik pun dh okey...
abah igt,
nnt time kakak, kta bg bunga telur lah naaa... cantik ckit...
abah tak bpa b'kenan mcm org lanie dok bg gelas la tuala la...


aku : emmm tue laaa, nnt ley p carik kat tmpt yg murah-murah...
skrg nie pn byk design cntik kn abah...
tak yah dah nk upah-upah org wat...

abah : a'ah... bab makan nnt, abah takmau la dok had-had...
biar tetamu ambik lauk sendri... ley dpa mkn puas-puas...
kta carik caterer yg sedap-sedap...
bru syok mcm tue...

aku : a'ah lah kan... emm...

abah : agak-agak bila tue kakak?

aku : haaaaa???? apa abah?

abah : kenduri awak laaaaa...

aku : ........................ 

 abah : nak hidup b'sama nie bukan senang, kna ada persediaan...
kalaw dua-dua dh sedia, bincg elok-elok...
mama dgn abah insya'allah takdak halangan apa...

# sambil wat-wat tenung-tenung kat fon and senyum!! #
waaaaa.... malu lah ! :p


Encik Mohamad yang tak suka senyum tp sgt-sgt sporting taw !
Nur Alyaa Binti Mohamad yg sgt-sgt sayangkan Encik Mohamad ! :)






Thanks for reading!

0 comments: