Terima Kasih Allah...

Assalamualaikum wbt..
Hye Awk-awk di sana...!!
Emmm, btol kata org kan... 
Kalaw Allah SWT nak berikan kte bahagia,sekelip mata kn...

" Kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari kita, 
laludi datangkan guruh dan kilat...
Puas kita menangis, menunggu dan mencari kemana hilangnya matahari kita...
Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita dgn pelangiyang indah.. :) "

Aku akui hakikat tue... 
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Ilahi...
Saat ini, ketika ini...
Aku masih d beri kesempatan utk menikmati erti hidup...
Masih di berikan kesempatan utk merasai bahagia...
Aku punya segalanya...
Mgkin tidak lah sesempurna mana di mata-mata yg memandang,
Tp bagi ku, its perfect !!
Ianya sempurna...
Terima Kasih Ya Allah...

Aku ade family yg sgt syg kan aku...
Aku ade mama, ade abah, yg sgt sporting !
Aku ade adik-adik yg "gila" !
Yg slalu buat hidup aku mcm dlm zoo..
pendek kata, aku ade family yg bahagia...
Penuh kesederhanaan, simple tp bahagia...
smoga kasih syg ini, bahagia ini buat selamanya...
Family is everythg ryte??
Ma...Abah...Adik-adik...Thanks sbb melengkapi hidup kakak slama 22 tahun diri ini b'nafas...
Tnpa mama,abah,adik-adik... kakak mesti sunyi, sorg-sorg, kakak akan gila utk teruskn perjalanan hidup nie...
tak mugkin kakak akn sekuat nie, setabah nie...
jgn pernah sesekali pun tggal kn kakak taw...


Aku gak ade kwn-kwn yg sgt happening...
Yg slalu buat hidup aku riuh-rendah !
kata org, teman utk bersuka memg mudah nk cari kn...
Tp, teman utk berduka???
tak kre lah sama ada kte close or tak,
tak kre lh slama mne pn kte b'kwn...
setaon, seminit, sebulan,
korg ade lh kengkawan aku yg slalu mewarna-warni kan hari-hari aku dgn ragam korg !
- my housemate- my twin !!- kengkawan zaman skolah- zaman kolej- kengkawan poli- kengkawan mukabuku- kengkawan bloggie- & sume-sume-sume insan yang bernama sahabat yang mengenali diri ini... ! aku sgt-sgt mghargai kewujudan korg dlm hidup aku...
kalaw nak sebut satu-satu smp esk pun tak abeh entry nie kn.. heee~
pape pn, smoga kte tros b'sahabat smp "menutup mata" yer !
jgn pnah rse bosan,
jgn pnah rse benci,
trus-trus lah "haru-birukan" hidup aku okeyh !
 and specially to my besties ! 
*tak perlu nk mention,dia tawu sapa dia...*

" ang slalu ckp, aku nie kwn yg ang paling syg kan??
ang pn adalh kwn aku yg paling aku syg taw...
dh hampir 9 tahun kte knal...
xpnah gado kn? kalaw ada pn majok-majok, sentap-sentap ckit jer... :)
Thanks... sbb jd sahabat,
Yg slalu ade saat jatuh bangun aku...
Yg slalu jd "kekuatan" aku...
Yg slalu jd "penasihat" ble aku ada mslh !
Yg slalu buat aku t'senyum...
Yg slalu jd tempat aku meluahkan ape sja yg aku rasa...
Thanks weyy... ur the best !
* jgn lupa jnji kta... pssst! nk jadi besan lak nnt...* heee~


Dan skrg, aku ade "dia"...
Org kata, bukan mudah utk kte memulakan sesuatu perhubungan...
t'utamanya "cinta"...
Cinta tue ibarat kte b'main dgn prasaan kte sndiri...
Adakah kte akn slalu setia? Saling percaya? Saling menerima?
Mudah-mudahan... Aku harap kte begitu...
Akn slalu "teguh" utk berdiri mempertahankan apa yg kta ada... <3

Dia sang jejaka,
Yg melengkapi hidup aku kini...
Adekah dia pemilik tulang rusuk ku?
Insya'allah...
Andai itu takdir Allah buat kta...
Yg perlu kau tahu, aku sygkan kamu...
Yg harus kau ingat, hati ini milik mu...
Mencintai kamu, bermakna aku menerima kamu dgn seadanya...
Mencintai kekurangan kamu, kelemahan kamu...
Smoga kta saling melengkapi, menyayangi...

ily Bucuk !

Buat insan-insan yang berada disekeliling ku...
Melengkapi hidup ku,
Mewarnai hidup ku,
Menceriakan hidup ku,
Terima Kasih...
Kehadiran kalian semua, amat di hargai...

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...
Terima Kasih Ya Allah...
Utk segala-galanya...
Diri ini terasa sgt sempurna,
hingga kan tak perlu apa-apa lg... :)


#sebak.touching.bahagia.bersyukur#




Thanks for reading!

0 comments: