Buat Si Pemilik Hati...


##

#Buat Si Pemilik Hati#

Aku bukan Miss Perfect sayang,
yang slalu mampu utk menjadi sempurna,
yang slalu mampu mgikut apa yg kau inginkan,
yang slalu akan jadi memahami,
yang slalu bersedia dlm apa jua keadaan
apa jua situasi...
kdg-kdg aku degil ! aku keras hati ! aku kuno !
kdg-kdg aku suka memaksa ! kdg-kdg aku kebudak-budakan !
 aku kasar ! aku tak pandai nak sorokkan apa yg aku rasa !
kdg-kdg aku tak sedar, skap aku slalu buat kau terluka...
Aku menjadi apa kau tak suka,
apa yang kau tak inginkan,
maafkan aku !
aku tak sempurna !

maafkan aku !
maafkan aku bila aku tak dapat jadi seseorang yg sentiasa memahami kamu,
walaupun aku sentiasa mencuba...
maafkan aku !
maafkan bila aku tak pandai untuk menjaga hati mu...
walaupun aku slalu mencuba...
hingga kan, aku ketepikan perasaan aku !
ketepikan hati aku sndiri !
maafkan aku !
maafkan aku andai aku sering mgguris hati mu...
maafkan bila aku kasar !
maafkan aku bila aku menjadi sesuatu yang kau benci !
dengan perlakuan ku,
dengan percakapan aku,
sesungguhnya aku tak pernah berniat !
aku tak pernah menginginkan nya...

maafkan aku !
maafkan bila kdg-kdg aku menjadi kebudak-budakan !
maafkan bila aku sering memaksa !
maafkan aku jika kau rimas !
aku hanya perlukan sedikit perhatian !
aku rindu kan kamu !

Aku bukan lembik !
Aku bukan mudah mengalir kan air mata !
Tapi, berbeza bila dengan kamu...
Aku jadi selemah ini...
Besar nya erti kamu di hati ku !

Jujur, aku takut utk kehilangan kamu !
Jujur, aku belum bersedia !

Tapi,
pernah tak kau terpikir kan tentg aku?
tentang hati aku?
tentang perasaan aku?
Mungkin aku tak begitu bermakna,
seperti mana kamu sangat bermakna bagi ku !

Maaf andai kehadiran aku menyusahkan !

##

[[ emmm... Sory yah guys...
Saat entry nie di-create,
tuan pnye bloggie berada di dalam emosi yg tak bpe stabil...
so, if ade ayat, kata-kata or anything yg agak keterlaluan,
abaikan eh ! ]]





##Aku menulis mengikut kata hati##





Thanks for reading!

2 comments:

♥Lady Ainaa♥ said...

Setiap manusia tak sempurna di mata manusia...namun biarlah kita jd manusia yg sentiasa sempurna di sisi Allah...mereka yg nk blame our kelemahan, mereka org yg berfikiran cetek....Happy new year to u n May Allah bless u

Cik Clara said...

@♥Lady Ainaa♥ thanks awk ! yup, ur ryte...
its just.. emm.. luahkn saket ht! huu~ pape pun.. i'll remember ur words !
Hepy new year too... :)