Encik Doraemon!! I need you~


Assalamualaikum... 
Halu3~ Evening Mr.Bloggie!
Emm... Huhhhh.. Hurmmm.. !@#$%^!* 


mcm terseksa jer bunyik tue kn.. haha~
Yeah! ryte... 
Aku ngah mg'hitung detik2 utk balek umah sewa, balek poli, start kuliah balek nih... 
OMG! kuliah??? Haaaa~ semput!! :p
Malas nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! 
ikotkan hati yg brutal nih,nak jer aku amik cuti agy sminggu ker~
tak dpt nk bayang t'pksa berdepan dgn "penyelia" tersyg... 
Mr. & Mrs. Exam yg menanti... 
blom cmpur Miss Assgment yg tgh wat Q~ lg tue... huuuuh!! 
Encik Doraemon!! tlg sayaaaaaaaa...
~~Mesin hentikan masa! ~~ wink! keh3... :p
but3! apekan daya kn... nie la pengorbanan sbg seorg student kn! 
ceeewaahh! hehe~


" Bertahan wahai hati... wahai jiwa & wahai jasad... tak smp setahun lg! :) "

So,memandangkan kesibukan kuasa3 dalam bentuk trigonometri yg bakal aku lalui isnin nie...

Bercampur & bertindih2 pulak dgn entiti2 dan parasit yg akan menyerang!
Aku tinggal kn wasiat nie utk Mr.Bloggie yg terchenta yer...


" Dear my Mr.Bloggie... Andai aku terpaksa meninggalkn mu lagi, maafkan aku yah! tidakku pinta ini yg berlaku... namun,kita harus berpisah demi masa depan yg lebih cerah & terjamin...


Aku harap, kau jagalah diri mu bebaek... kalaw bley,jgn lah bg berhabuk... nnt aku upah kan maid yer! :p

Aku janji cyg, kalaw aku ada masa... aku jenguk2 yer! "



Hahaha~ iya2 jer kn... huuu~ 
okey lah! wa chow dlu yah... 
jmpe lagi! dgn Cik Entry yg baru...
Daaaa~


psssst :: mencintaimu sampai mati <3

" kau adalah hatiku.. kau belahan jiwaku..
seperti tuk ku mencinta mu, sampai mati..."


Thanks for reading!

0 comments: